feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Wednesday, December 01, 2010
sweet moment with u..

rindunye nge time2 dlu...mule2 msuk skul utk 2010..aku mmg x suke sgt msuk kls tu..sbb kebanyakan geng aku duk kt kls laen...aku cume bersame anis...aku ingt, aku dpt bersme nge semue geng aku..tp x...kebetulan mse tu, keadaan aku nge anis x rapat...mse mule2 msuk kls tu,aku nge anis mmg sumbat..aku nga anis, kwn nge nab n myra...izzati pom ade...mse tu mmg sumbat sgt2!!tp alhamdulillah..lame2 kte org da bley sesuaikan dri..tnpe disedari..aku nge anis jdi semakin rapat...mkin lame makin rapat...ade byk kenangan yg aku xley lupe...aku ingt agy time2 aku gaduh nge anis...ade skali..aku gduh smpai seminggu x berckp dgn dye...hnye Tuhan yg tau bhwe time tu aku rindu sgt2 kt dye..wlaupun ye ddk kt sblh aku dlm kls...ttp, kte org x berckp..tp akhirnye ade due org insan yg baek aty,menyatukan aku nge anis..hehe (cewah..cm kawin la plak...hehe)aku nge anis nangis sme2...nab2 pom sme2 nangis...wow..sweet la mse tu...bulan 7 ary tu...mmg aku x sgke ar dye org bley wt cmtu...geng2 aku wt suprise party utk aku...!wow...mmg epy yg teramat sgt..smpai xdew ape yg n diperkatekan..mmg mse tu aku epy sgt...pernh jgk sekali,anis,aliya n evy tdow kt umah aku...dye org tman aku duk umah sorg2 sbb famly aku pegi johor...best sgt mse tu..aku jd CHEF dye org...hehe..anis jdi tukang kemas...si aliya n evy, dye org mcm majikan plak..hehe...epy sgt...ble mse nk tdow..kte org wt gile..bez...haha..sweet ngt time tu...hehe...aku nge geng2 aku, mse dkt2 ng exam..kte org slalu study sme2...slalu stay kt skul...ingt ag mse puase...haha...aku,anis,evy n nany...hahaha...mmg klaka...yg tu x ley bgtau..bia ia menjdi rahsia antare aku n mereka...mse dkt2 nge exam, aku nge geng2 gi pntai yg skul buat...kte org epy..wlaupun ade ketika itu aku mrajuk...haha..kuat sungguh la aku mrajuk kn...pastu time majlis restu tu....tulah moment yg menyedihkan.......first time tgk org yg kepale dye keras mengalahkan batu, menangis,.,..akhirnye dye dpt buktikan yg dye pom ade prasaan..hehe..jghn mrh ye...msing2 mse tu menangiz...budk laki, ade yg menangiz jgk, ade yhg control...mcm2 ar..tp budk pempuan, msing2 mate bengkak,,,hehe.. time exam, aku nge geng2 buat yg terbaek...n mse tu jgk, aku nge anis gduh...aku pom x ingt knpe kte org bley gduh...smpai aku x ley jwb yg exam math...tp xpe...perkare tu da berlalu...n aku amt rindu time tu....teramat rindu..

0 loner (s)
| NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.