feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Wednesday, December 08, 2010
bez nyer mimpi semalam...

semalam aku mimpi..aku ngn si dia.....dlm mimpi tu aku ngan dye cm psgn kapel...tp biarpun di dunia yg nyate...x kapel pom....huhu...gni...time tu aku jln sorg2 kt tpi koridor...time tu aku menangis..menangis sbb ape pom aku sndri xtau...pastu, tgh duk nangis tu, si dia memanggil aku dri jauh..aku xcre pom...aku ingtkn org yg buat aku menangis...tpi,aku dgr suare tu makin dekt nge aku..jdi ble aku tgk kt blakang...rupe2 nye si dia sdg kjar aku..aku pom berhenti,...si dia tnye aku, bkpe nangis..aku snyp..aku cume meberi isyart dgn menggeleng kepale je tnde tiade ape2...si dia tidak berpuas hati kerana si dia tau yg aku tpu si dia tetap memujuk aku utk menceritakan hal sbnr...akhirnye aku bgtau jgk kt dye ape yg terjadi...air mate aku tidk putus2 mengalir...abis je aku cite..si dia menarik tgn aku n bwk aku pergi ke stu tmn yg sgt cntik!!!hehe...(ni mimpi je k!) si dia mencarikan tmpt yg ssuai utk kami berckp...si dia memberikan nsihat kt aku..si dia ckp jgn ar cdey cmni..ni sume dugaan...aku terus menangis...slps beberape jam dye mmbri ceramah percume kt aku..akhir nye, aku dah OK!!aku mmg terasa terhutang budi sgt2 nge si dia..sbb si dia sgt baek...hurm...mse trus brlalu, n aku pom da nk blik.. si dia tnpe disuruh, teman aku blik umah aku dgn selamat...tp yg terkejutnye, tgn aku memeluk ert lengan si dia!!!haha...mongex goh mimpi ni kan???haha...tp kn, kt realiti, si dia ni, hurm..ntah la nk ckp ape..tp yg psti,dye da epy dgn  kehidupan dye..............without me???biar pom dlu kami sering gelak bersame..tp skung dh x lgi.....mmg rindu la saat2 tu....



erm...hope jdi kenyataan x??


0 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.