feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Friday, April 01, 2011
1.04.11 the bez moment...♥♥♥♥ (time to story)



assalamualaikum...
skung baru lege nk story...
mule2 mcm nie..
dlm kol 12 lbey aku msk spageti....
then lam kol 2.30 aku pom gerak g sane..ayh aku antarkan..
then sampai jer kt PANTAI TELUK MAK NIK, aku pom bual2 la dgn AIMIE, SAJA, SUAINA, ATEEN..
tp ade yg x smpai agy, aliya nge anis x smpai agy..lame gle tunggu due semek niyh...
padahal, due org nie r PLG JAUH umah dye org, tpi, dye org dtg lmbt..
then tgh busan..posing la skit2...nk tgk gmbr..jp...
me..tgh busan gile...tunggu due org minah..

ateen hug me...

mkn gule2 kapas...so sweeeeettt...

suaina yg tgh kengadean..

sambil menunggu, aku, aimie n saja g bli air sebab kami kehausan!
then dlm sejam kemudian, baru la minah senget due org tu dtg...
kami pom menjamu selera.....ni menu yg ade utk petang xd..

  • faezah-----> spageti
  • aimie------>nasi goreng
  • saja------->sandwich dgn popia
  • suaina----->kuew tiaw goreng
  • aliya------>puding roti
  • ateen----->gule-gule kapas
  • anis------>air, ais and tepung

pastu makan2, aku nge anis g bli tepung jap...aku bwk motor..
anis suh aku bwk laju..jdi, dgn laju nyer aku bwk..haha
then lps kami balik dri kedai, aliya, aimie n saja da pegi ke pantai..
so tggl la su dgn ateen jer kt pondok tu..anis dgn berniat utk kenekan org,
dye senyap2 g blakang aimie n aliya, then lempar tepung tu!
msing2 jerit!hahaha mmg bez!!
then msing2 menjerit, melalak, berlari, meronta n seumpame dgnnye..
mmg ilang semue tension kami!
aku mcm muke badut..setapang kene..smpai msuk dlm mlut...haha
nakal2...
then..kami posing2...xlame lps tu, ujan, then kami naek, tgk ayh aku bru dtg...
n tbe2 ade budak laki datang..aih..menyampuk jer...mengade..
then aku cpt2 kemas, n msuk kete..hancur + kotor kasut baru aku..kuang2...
then aku blik dgn aty yg bahagia..tp jp..
aku terkejut gk, yg mmt sindrom down tu wt date..ee..beci tgk muke dye..
da ar wt gtu kt geng aku..tp xpe, mu xtau yg geng aku wt due kali gande ke mu..haha
k ar..penat...mesti tdow awl mlm nie..penat..!
lau nk tgk dgn detail gmbr..buke fb sye..then tekan la folder picnik tu...ok??
chau chincau derr.......













0 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.