feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Saturday, April 23, 2011
syoookkk habbiisssssss..

assalamualaikum...........
guys.....aku siyez dop larat ea skung...tpi demi blog terchenta aku,
aku menggagahkan diri utk menaip di atsa papan kekunci nieyh...
ary kamiz n jumaat kemareng, aku g lawatan ke kl...haha yg pling bez, aku g maen kt time square...
gni cite yer..
pagi lam kol 6.30 aku bertolak dari rumah ke sekolah..ingtkn awal lagi, tapi da ramai ar jgk yg da smpai,..bas pom da ade da.. mmg epy+excited time tuh...haha then salam dgn ayah, terus g kt ckgu..g daftar name...pahtu msuk dlm bas...ingtkn kene duk kt depan, sbb kt blakang cm penuh an, tpi su da tande tmpat utk kite org...haha n ary tu aku duk dgn ateen..semek ngade2..haha
then bertolak lam kol 7 gtu..galok2 lam bas..ckp kl la..sek2 aku wt gle...haha mmg ketawe memanjang..hahathen dlm kol 11 lebey smpai kt pusat sain negare...
mmg setiap tahun g, tpi kali nie, aku g ade dinasour...gerok lok tu..mule2 aku masuk, kejut aku..mmg aku gelepo stu..aku terkejut n takut tgk binatang tu...org kt stu suke pa..
malu la i time tu..haha pahtu g jln2..posing se due..ade gop ar org nyeper2 nk interfrem gambo..haha jgn mrh neyh bgi pihak berkenaan...saje nk gurau..haha pahtu kol 2.30 ade show..science show, kene msuk dewan, skul aku, nge skul askar, dop tau skul mane....mmg katang2 badan.. al maklum la..askar..
then lam kol 3 klua n g kt bas..sbb nk siap2 g time square...pahtu g kt masjid..mmg bersih dan comel ngt masjid tu...khusyuk aku tgk sekeliling dye...then g siap2, g smayang.. pahtu g time square...dgn prut kosong nyer...sabor jela..haha
ingtkn kt time square tu, nk mkn lu..tpi excited nyer psal nk naek roler coaster, awok2 bieyh sanggup dop mkn..haha aku mse nk naek tu an..mmg debor gle...ade org ckp mse tgh musing tu, try ar tgk bwh..aku nieyh, sejuk tgn....haha time nk start pom aku da jerit..tpi mmg bez gle..aku dop pening yg tu..mmg syok habis ar..nabil yg demam jdiu sihat..haha then aku nge geng2 maen kete langgor...haha bez...
pahtu kte org maen yg ombak tu...aku mmg tobak xmoh naek mende tu agy! sbb tu la aku ase cm nk pitam jer...dh la lps aku naek mende tu, aku kene kejor dgn hantu..nangis aku g pelok saja...
haha pahtu awok2 nie g maen kete nape dop au...aku dop maen, sbb aku dop ley nk buke mate, lau x 6t aku muntah...tpi hop naek kete tu..mmg siang..abg hop jge stu g wt due kali..spatutnye maen sekali jer..kesian ckgu..hehe pahtu ade sorg geng aku muntah dlm kete mainan tu..hahaha kesian...
lps pade tu, awok2 aku yg laen g maen mende laen lop..haha g la..aku dop ley nk maen doh.pening..
pahtu awok2 niey pom da lapar...pahtu kite org klua g mkn...aku nk mkn shushi..tpi aliya xmoh..aku pom mkn la kt mc donald..aku time tu xdew slere nk mkn...pahtu wt balik air dgn eskrem jer..then aku nge ya jln due org..yg laen xtau pah mane...aku jejalan la nge dye.. n tbe2 aku ase sihat!haha yeayh...
mmg aku kene shopping bru sihat..haha sial nyer aku..pahtu aku ble mcm2..aku beli tudugn ke kak..beli domo ke aku..!:) yeay...ade domo...syg domo..haha pahtu tbe2 aku nge mekya dop jupe jln klua...
nk nangis ase..pahtu last2 jupe dgn ckgu...baru lege..pahtu kami msuk dlm bas...
smpai kt tmpat penginapan..kami rehat, iron baju, bergosip, cite tntg maen xd..n mcm2 agy..
dh la time tu xdew elektrik..dgn ade geng aku nyetok kaki(sakit kaki)..last2 tdo kol 2 pagi..haha pahtu aku bangun kol 5 pagi...g tdo kt aliya..sbb sjuk sgt..g tepek nge dye...yg laen tgh mandi..pahtu aku pom mandi n siap2...pagi lm kol 7 kene g trun kt lobi..pahtu lame sgt aku  g lepak kt luar...then nmpk sorg mamat dri skul laen, sebjik mcm emi..haha emi, adse org sme cm awk..haha rmai ckp cmtu..xtpu eyh..
pahtu kami pom g mkn..then lps mkn bertolak ke pwtc..kt pameran buku...mmg gle argh msuk dlm tu..byk sgt buku!!murah lak tu!!!kawan aku duk gelepo nok belon..aku lak duk gelepo nk air..kembor aku lak duk syok shopping buku...doh la de abg hendsome kt ctu..ramai lak....da la ade suh bwk keropok lekor..haha byk cntik sngguh...pahtu aku pom jln2 n lps tu ckgu suh kumpul, sbb nk lunch kt sogo..then kami semua duk bersantai di dpn pwtc tu tunggu bas..duk ckp2 dgn ckgu..haha ckgu dpt jumpe dgn penulis novel..jelez nieyh ckgu..haha pahtu lps bas da smpai awok2 aku pom wt gle kt lm bas..haha mcm2..siap ade org sound,,,tp dkpe..dop heran pom...:) pahtu g jln kt masjid india dlu..byk gle tudung...smpai aku jdi cm xmoh beli..dop au bkpe..haha pahtu kami jln2 n g msuk sogo..ingtkn nk g karoke, tp mlz..haha awok2 nieryh, msm lake muke..sbb penat jln..haha pahtu g mkn, tgk baju n sbgainya...pahtu kami pom balik dgn seribu satu kenangan..mcm2 yg tejdi tpi aku mlz nk cite panjang2...sory erk...aku dop larat nieyh..aku cau lu..salam...
*lau nk tgk gmbr...tgk kt fb aku eyh.. :)

3 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.