feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Wednesday, November 23, 2011
you can put a blame on me .

hye awak semua. lama nyerr tak update kan? urgh. malas pom ade, sibuk pom ade. lebih-lebih lagi, next week aku dah nak start untuk kerja. lagi la tak ade mase nak handle blog ni. maaf okay? lagipom, siapa yang kesah sangat pasal blog aku kan?

tengok title post tu, eyeah. memang aku betul-betul maksudkannya. dear babyboo, sory sebab dah sehari tak text dengan awak, sebabnye, erm tak perlu tahu okay, biar saya je yang tahu. sampai hati saya buat macam ni dekat awak kan? saya tak nak buat apa-apa masalah lagi. saya nak awak hidup bahagia tanpa saya. memang saya sayang awak, sebab saya sayang awak la saya buat keputusan macam ni. saya tak nak jadi perampas.  hope mengerti. tapi, tak tahu la selama mana hati ni boleh tahan untuk rindu dekat awak. awak manja, baik, memang selalu buat saya tersenyum sorang-sorang, awak caring, selalu je marah kalu saye tak makan. ingat lagi ayat-ayat awak. betapa rindunyer dekat awak. okay faezah, dont cry. . ilebiu dik.

next story, eh jap-jap, nak lap air mate lu.. okay, done. next story, next week dah nak pergi johor la guys. dah start unuk bekerja. yelah, duk rumah pom, bina badan aje. haha tak nak la aku. baik kerja je, duit pom masuk. dah la hujung tahun ni dah janji dengan parents nak pergi holiday dekat PD kot. hooraayyy.. ! time tu duit tengah tebal, dah dapat bayangkan betapa syoknyer. haha mengarut la aku ni. belum pergi lagi dah berangan. sape la nak kat aku kan. haha nvm. tak heran sikit pom. okay, ni je nak post, da penat menaip, my mom pom da bising sebab lama gile mengadap laptop. hehe kbai.

*p/s : tangan aku dah merah berinai. sape nak kahwin dengan aku? haha



0 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.