feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Thursday, February 09, 2012
oh again, again and again.

hye hye hye sayang! i miss u sesangat. bile u nak text i dear? i rindu u baby. err.. haha gedik molek mung faezah eh. haha saje. skali skale nak gedik. tak salah kan. awak. saya series rindu gile kat SUPERMAN dengan PRINCE saya. rindu jugak dekat BABYBOO, KAKAK SUPERB and ABANG SUPERB. dye orang berada di dalam hati gua laa.. bersama dengan kawan kawan aku yang sememangnye hebat. sayang mereka ketat ketat. please dont take them away from me right? please?

fyi. exam aku tak habis habis lagi. oh. penat weiyh. bile la nak habis exam ni. sakit hati aku mengadap exam ni. 
oh. hope dapat result yang terbaek. tak nak ade c, d , e, f, g . . . 


guys, nak tanya, apa yang special sangat dengan KOREAN? oh. sory la kalau terasa. cuma pelik bin ajaib, kenapa aku tak minat langsung dengan korean ni. tak tahu apa yang bestnye tentang korean. haha sorry to say that emang tak tahu apa yang special nye. nak kata handsome tu, comel tu, emang la. tapi, tak la sampai aku fanatik gile minat. tapi memang semua orang memang ade minat something kan. faham x? haha tak faham sudah. boleh blaa sayang. hehe

okay, da malas nak update. ilysm. kbye





0 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.