feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Thursday, August 16, 2012
raya trial raya trial.

hye. kali ni, mood saya agak serabut la jugakk. hati sye tak tenang. biasalah. hidup kita tak semestinya selalu kt atas. kdg2 kt bawah jugak. kita adalah hambaNya, kita layak diuji. 
first, aku rindu budak senget ni. ya Allah. kuatknlh semangt aku. aku boleh katang n tabah terima semua nye. aku faham keadaan kami sekarang, tapi, perasaan kn. tak boley nk elak. erm. papewpom, me wish you good luck. and really miss u. 
hari selasa hari tuu. saya berbuka puasa di padang astaka dengan minah2 n mamat2 yg cun blake.
haha. best dowh. and secara tak sengaje, aku dpt tgk freeshow. hope aku tak dapat laki yg dayus n panas baran. hope soo. 



haaa. haha. nilah kami. ade yang takde dlm gmbr ni. soryy. emang happy jugak time ni. thanx. :')

hari ni, dalam kelas. kami bahagia. hehe. kelas 5 dynamix, pantang ade camera, pasti semua akan ready untuk posing depan camera tu aje. haha. masing2 nak kumpul kenangan yang last, bukan sokmo kan kan kan? tahun ni je. bab kate kak ya, tahun ni je last nk ade kt sekoloh, tahun ni je last boleh duk skelas and belajar cm sekarang. ohmyyy. bila fikir and mendalami perasaan, * cewahh. betul jugak kate kakya. tahun LAST. sekali je kita jadi FORM5. k. sayang nk tggl zaman sekolah. *lap air mata. 





0 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.