feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Wednesday, September 12, 2012
my tears fall apart.

hye awakkk. and terutama sekali awak, ye awak, saya mmg tengah rindukan awak. mungkin kita dah tidak sehaluan. tetapi, perasaan, tak dapat nk dielakkan. kenape awak jadi mcm nie? dulu awak pernah ckp, yang awk akan selalu sygkn saya. dan tak akan pernah kurang. tapi, kenapa sekarang, perasaan itu hilang. dah hmpir 2 tahun kita mcam nie. setiap kali kita bergelak tawa, pasti akan saya ingat smpai bila2.

doa saya untuk awak, semoga awak dapat capai cita-cita awak. semoga berbahagia selalu. semoga hidup bahagia di dunia dan di akhirat. insyaAllah. 

semua orang ade kelebihan dan kekurangan masing-masing. tapi, kita tak perlulah RIAK dengan kelebihan kita. bila-bila masa je Tuhan boleh tarik nikmat tu sayang. jgn terlalu meninggi diri. nanti, ramai yang tak akan sukakannya. it's just an advice. hope org yg berkenaan sedar sebelum terlambat. AMIN.

and for my senget, PMR dh nk dekat ni. i wish you the best of luck. semoga dapat buat yg terbaik. ingat janji ma, ma akan bawak senget pergi jalan2 someday. InsyaAllah. but promise, dpt result yg gempak. okey baby? kiss skit, mmuaaah. :*
thanc sbb selalu ade time susah and senang. sesungguhnya kak sayang mu senget. kuikui. 

trial SPM pom dah habis. countdown utk SPM pom dah mula. hope dapat buat yg terbaik nanti. nk kejar cita-cita nk jadi CHEMICAL ENGINEERING. pray for me. InsyaAllah. k. byebye.

hope dpt smile cmni selalu. :)

me, anis, fatin.

my partner of that day, matduan

us.

me and sarehcomel

my class monitor, hanief

\
A.N.T.S

TePCESian.


0 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.