feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Friday, August 30, 2013
L I F E .

bismillah. pembuka bicara. dah lama sangat aku tinggalkan dunia blog aku ni. tempat ni lah tempat aku buat masa aku berlalu dgn begitu pantas.

sayang . benci . pelengkap antara satu sama lain. daripada benci. boley bertukar menjadi sayang. daripada sayang. boley menjadi benci. masa yang menetukan permainan ni semua. ya. masa. cepat atau lambat. hati kita yang rasa. aku pernah alami ni semua. di sebabkan aku terlalu benci. sekarang. aku jadi sayang. haha. weirdo right? tpi. itulah hakikat. aku benci. sebab aku fikir dy akan rampas buah hati pengarang jantung aku. haha. risau la katekan. tapi. bila nilai balik. kesian dekat dia. dia cuma fobia dengan lelaki. dy nak perasaan dilindungi dan disayangi. tpi setiap kali dy cuba terima orang tu. ade je orang tu buat dy sakit hati. aku jadi mula sayang dkt dy. tau awk tgh bace ni kn? maaf la sbb dlu benci. tp skrg. dah syg. ikhlas. sbb awk dh sabar sangat dengan perangi sy. itu menampakkan awk ikhlas.

makin lama hidup. makin pelbagai ragam org kita jumpa. kan? bukan senang nak layan semua karenah orang. huh. tak tahu lagi nak hadap macam mana. selalu je menangis. tp tkpe. sabar. keep calm and be strong. senyumlah. org tak kan tahu kita tengah sedih. buat apa bagitahu kat umum kan. smile ! malam ni post yg lain. penat ase . rehat kejap. okbye. 

xoxo, Faezah :)







0 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.