feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Tuesday, April 19, 2011
bermacam-macam ragam..




salam...
ragam-ragam budak kelas aku hari nie..
memang mencuit hati aku...sedikit sebanyak wt aku tersenyum...
suke maen permainan yg pelik.. miz afyna tukang rakam video n mr.faiz n mr.syed yg jdi main character ar org ckp..haha
memang cool ar xd org ckp..haha mmg bez..
aku jadi tukang tengok n tukang gelak jer...
memang xpernah dibuat dek org cmtu..
haha boleh jdi book world of record..



afyna

syed

faiz


pahtu petang xd, ade perjumpaan unit..
aku minggu nie jdi budak baek, dengan pakai uniform penuh, dengan x bwk hp, dgn stoking panjang.
haha skema boh... then ptg xd kene kawat..haha
nakal2.. selagi dop jadi, selagi tu dopley balik..
sampai bakat gle muke aku weiyh..haha n aku teringin n berhasrat, thun ni nk masuk kawad..
amacam, ok x??haha
6t la fikir2 semula, sbb bulan 5 ade pertandingn kawad, in the same time, bln 5 ni MID-YEAR EXAM.
so, tkut terabai jer...hurmm...
xpe, INSYAALLAH, xakan terabai...ok la..
chincau lu der,,,
salam....

0 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.