feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Monday, April 18, 2011
tak sabar weyh...





salam...
lambat eyh hari khamis nieyh... sudah tak sabar gila nak pergi lawatan.
series.. memang x sabar sesangat.. haha excited jer lebih minah senget ni an?? haha
meh nk cite meh2..
cerita pertame, sal diye....
semalam sehari eyh xjumpe dye, mmg rindu ar jgk.. xdew semangat eyh nk blaja..haha ?( P E L A W O K)
then, hari nie, tanpe ku sangka and ku duga, jumpe la dye xdi...
tpi yg pelik nyer, nape aku malu erk??
smpai aku lari tggl pkwe aku gtu jer..haha nasib da...
then itulah yg terjdi.. pahtu pkwe aku nge toya boya lop dop pggl name aku..
ala bongexs nyer la....haha tpi aku tau, mesti dye da faham...

cerita kedue, skung nk story meling sal lawatan nieyh..
excited la...lebey2 lagi time nk maen kt time square..haha
xd mse sejarah, ckgu x msuk, aku, mimie nan aimie, punye la excited, kami list brg yg nk kene bwk..
mcm2 kami list..haha smpai kt kertas kajang tu, dari ats smpai ke bawah bertulis..haha
tulis nape ngt, yg byk nyer cume conteng2 sampingn jer...
aku nk bwk tedy bond aku, tp bsr sgt..da ar kene naek bas dgn pelajar2 lelaki...
malu seyh...tp xpe..
wt muke dop malu bwk bear kesygn aku.. n nk bwk sweater hijaun kesygn aku uh...
yg tu wajib bwk....haha bkn nyer pe, tkt sejuk dlm bas jer...hehe
so.. smpai di sini jer aku boleh pos.. skung aku nk g siap2..
terlalu banyak homework...
yeayh..
aku cyg kau la kawan... sory lau aku ade wt mu terase k..
iloveyousofuckingdamnmuch!!!!!
da....



0 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.