feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Tuesday, May 17, 2011
feeling sewel.. yerks...

assalamualaikum..... jawab salam uh dulu.... xbaek x jawab.. berdosa...
guys.. da lame gle x update blog an?? tau blog saye xsecute awk..
nk bgtau satu, saya tak suke kawan-kawan saya disakiti...
yeayh.. xnk n x suke.. lau kau nk sakiti die org, jumpe nan aku lu.,.
bagi 100000000000000000 alasan... nape ko wt cmtu kat geng aku....
for my buah hati ANIS,  aku bukan xnk mrh2 kt dye, tpi aku xnk gaduh... bia la anis..
yg lepas tu lepas k.. yg pasti, aku cyg mu gle2... ingt time dulu2.. haha
mu pernh ckp kat aku, yg kite bodo gaduh time form3 thun lps.. time lawatan lak uh..
mmg sial bin celake kan.?? dop au nape kite gaduh... haha aku lak ngajuk nan mu mende yg bodo.. yg skung da bahagia nan org laen.. bodo tol la aku.. haha papew pom, aku da 100000% x ingt kt dye dh.. aku juz nk kt budk Mr.Chipsmore uh jer skung... haha orait?? so, kite amek yg jernih, kite buang jauh n sejauh-jauh mungkin yg keruh.. ok sygs?? aku tau, kite skung x rapat.. tp lau ade papew, aku still support mu..!
cahyok2! jgn sebab jantan, mu gagal lam idup mu.. tu maknenyer BODOH.. faham??
n aku nk tgk mu kurus.. biar aku gemuk pom, tapi aku nk tgk mu kurus... bia jantan2 yg dulu nyesal tgglkn mu... orait sygs?? kuatkan semangat..! smalam, kat tusyen, aku kesian kt sorg mamat nieyh.. dye betul-betul yg teramat SUMBAK! haha tau x sumbak tu mksudnyer ape?? mksudnyer SUMBAK tu xdew geng la nk buat bising.. sbb semua geng dye x dtg... ni antare perbualan aku nan anis...

#anis jer
#faezah

"faezah, mu g la ajor dye.. kesian ngt aku tgk..sumbak gle..dop tahu nk wt nape..."
"aku nk ajor ye, tpi takut ar.."
"dop baek tau dop kedekut ilmu..."  (anis memandang faezah dgn muke yg sukar ditafsir.. )
"aku dop ahu ar nis..aku nok je ajor dye,,,tpi takut ar..."


so, itulah antare babak2 aku nan anis.. haha da la ade ank ckgu mlm uh..ank ckgu nakal ngt.. dye suke wt lawak..mcm2 dye wt lawak..haha mmg aku asyik gelak jer mlm tuh...mmg xngntuk pom mlm uh...msuk jer ape yg aku buat.. yg tu yg aku nk... an?? oh addmath... sudah ku lame nantikan saat2 utk berperang dgn kau... cehhh... mcm la bley jwb.. sembang jer lebey.. ank saipu ni mmg sembang je lebey an?? haha whatever.. ikut suke aku la.. hdup aku... :P jgn nyibok... ok la.. smpai sni jer k... bye sygs! ilysm budak pendek..

0 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.