feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Friday, May 20, 2011
nothing for tulis title.. :)

assalamualaikum... hai korang.. sekarang nieyh aku sedih la jugak.. sebab kene tinggal kat rumah sorang-sorang. swear ar.. sebab my mom bawak budak baru untuk kerja kt JOHOR... nak jadikan sebagai tukang water maker (buat air) haha... so, never mind la.. aku pom tak habis exam lagi.. tggl 3 paper jer.. physic paper 3, chemistry paper 3.. dan paper yg memang jdi subjek killer,! paper sivik.. hahaha memang aku paling takut paer tuh.. haha apela faezah nie.. x matured langsung.. da la pergi menggedik semalam kat pasar minggu.. haha bukan pergi menggedik.. tapi pergi jalan-jalan nk makan untuk dinner malam nanti.. lagipom kat pasar minggu puratanye memang orang jual makanan pom kan.. aku pergi dengan jiran aku.. kami pergi dengan memanfaatkan kurniaan TUHAN.. kami menggunakan kaki kami yg cun ini untuk berjalan bersama-sama menuju ke tempat yang dituju dengan aman dan damai.. ( * cewaah faezah.. lam essey bm tak macam ni plak... ).. haha ramai sangat hari tu kat pasar minggu.. maklum la.. hari khamis bin malam jumaat kan.. normal la tuh...haha kite orang pom beli la makanan ape yang patut dibeli... aku klua dalam pkul 6.30
petang.. balik dekatt pukul 8 malam.. haha bahaye wookk.. da la balik malam2 kan, pastu semuanyer anak2 dare yang hot.. memang bahaye.. sampai rumah jiran, (* tak balik umah sendiri sebab takut.. :D ) kami siap2, dan kami pom makan makanan yang dibeli bersame-same.. hehe riuh rendah  suasananya.. haha pastu kami semua pegi jalan2 dgn menaiki 2 buah motor.. haha yang ni bahaya jugak.. malam-malam buta macam tu, anak-anak dare pergi merempit.. haish.. dasyat beb.. haha bukan pergi ape.. pergi beli rokok jer.. haha tapi bukan untuk kite orang.. ayah jiran aku yang nak.. aku beli topup jer.. haha pahtu balik ar umah jiran balik.. lepas tu, aku pom balik umah.. dengan jiran aku yg xd tu.. kami syok online samapi tidur dekat pukul 2 pagi tau.. haha pahtu kene bangun pukul 8 pagi sebab ade orang nak datang nak baiki rumah.. hurm.. so, petang nie nak ajak jiran pergi jalan-jalan di bandar.. ( * eceh, bandar kemaman macam la besar sangat... )  nak pergi skybox... ngeee... :) okay la.. nak study nier.. exam tak habis-habis lagi.. da penat da exam.. dah rase bosan... hurm... eh faezah, kau jangan camni.. kau kene kuat semangat.. ni MID-YEAR exam.. bukan yang biase.. dah la da HAMPIR kene tangkap sebab kes meniru kawan sebelah.. haha bahaye mu... haha ok la.. se u all next time.. love u.. bye..


0 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.