feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Sunday, May 22, 2011
disebabkan oleh ponteng...

assalamualaikum.. hai guys..  hari ni, aku ponteng sekolah lagi.. haha tahun nie dah banyak hari aku ponteng.. siyez aku cakap, aku malaz nk pegi... sebab hari nie pom tak exam jugak.. semalam, sekali lagi aku tidur dengan mate bengkak.. oh faezah! why ?? why u crying maying dear.. dont sad.. hurm.. aku tak tau kenape aku sensitif gile semalam.. semalam juz sebagai lagu.. tapi.. kenape.. aku tak dapat untuk terima yang tu hanye lagu sahaje..  haish.. dah2.. lupekan please ezah.. ni meh nak cite pasal pegi umah anis hari tu.. besar jugak umah minah niey.. dekat gile nan umah my MAMA ZAITON.. hehe ingatkan nak pergi umah dye hari tu, tapi malu, nanti dapat tau markah account kan, takut menangis kat situ.. haha aku nan evy, pegi lam pkul 2.30 petang.. time tu orang ngah bekumpul nak sembahyang hajat dan baccan yasin.. nabilah, ateen, aliya dan adik ateen ade jugak.. kami ni tolong mak anis.. sekali sekale kan.. tak salah pom.. pahtu kami pom tolong la angkat lauk, cuci pinggan.. ramai cikgu yang datang dan pelbagai karenah yang lucu2.. haha tersengeh aje aku.. ade lak cikgu yang amek gambar kami.. hepy sekejap.. haha famous sekejap.. tpi sekejap jer sygs... pastu, kami makan nasi minyak yg ditempah.. pastu kami posing-posing dulu.. haha then tak lame lepas tu, lepas sorang-sorang balik.. lame-lame tinggal la aku nan evy jer.. aku pom cube nasi dagang yang mak anis buat.. sedap sangat.. hehe then aku nge evy balik lam kol 6 petang.. balik nge abg evy.. memang bez pegi umah anis.. haha sayang mu anis! erm pagi takdi, pergi klua dengan my mom.. setiap kali jumpe dengan kawan umi, semue tanye, 'tak pergi sekolah ke??' jawapan umi aku lak ' cuti sendiri, orang bijok doh' haha agak terdongket la jgk.. haha tapi memang tak duduk umah pom pagi xd.. skung baru la boley nk update blog nieyh.. ni pom ade orang baiki kat umah.. sambung kat blakang uh sikit... jadi rumah agak berdebu la.. selalu wat aku sakit hidung.. hadoy... ok la.. sampai sini je k.. bye..




0 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.