feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Monday, May 23, 2011
truely in dilema...


Assalamualaikum..... guys.. hari nie aku entah paew lat skula xd.. sekejap bahagia, sekejap merane.. da la bergaduh dengan izzuan uh.. dye orw jahat...tapi aku sayang eyh dye.. dye kan kawan aku dari form1.. aku memang macam tu pom.. asyik gaduh dengan dye.. sampai aimie, dengan merza da naek fedup dengar kami bergaduh.. haha sampai takdi kene marah sekelas.. and yg paling menyedihkan, aku nak A+.. cikgu.. saye nak A+ cikgu... xnak A.. tolongla cikgu.. saye target A+ takdi.. lepas je dapat tau result aku takdi, emosi aku dah start tak stabil... sekejap gelak, sekejap merengek macam baby. sekejap marah-marah.. ape ke hal ni sayang... janganla sedey kan.. tapi nak buat macam mane.. da sedey da pom... haha hari ni juz exam pukul 12.40 tengah hari.. datang skula pukul 7.-- pagi... mak oi.. bosan tahap gile vavi takdi.. da macam-macam cerita dengan twins aku.. samapi lepak pom tak tau nak bergosip tentang ape.. sebab terlalu bosan.. kalau study pom, memang da tak masuk dalam kepale otak nie.. sebab da bosan exam.. 3 minggu exam.. apo ko namo nye tuh... haish.. nieyh, sekarang, aku dalam dilema.. hari khamis nie nak datang ke tak skula.. kalau tak datang, tak dapat kerja cuti terancang.. dalam hati aku fikir sedap gop orw.. tak payah duk sibuk-sibuk fikir sal homework.. tapi bila difikirkan semula, sayang la.. tahun depan da nak SPM.. bukan nye nk UPSR or PMR lagi... mase depan wook.. dan tak pasal-pasal buke skula nanti kene denda.. gare-gare MALAZ.. xnak la sayangs.. kalau tak datang skula, mybe pegi pantai.. kalau pergi pom, taktau nak pegy skula ataupun nak pegi mendaki bukit.. yeayh.. truely in dilema... dah la petang tu aku balik kampung... my mom said nak pegi jejalan kat KOTA BHARU and nak pegy PENGKALAN KUBUR.. kat situ best shopping.. banyak barang brand tapi cap siam la.. alh.. tak kesah pom.. my mom nak tengok cerita NUR KASIH THE MOVIE.. adik aku nak tengok KUNG FU PANDA.. aku lak?? aku tak nak tengok wayang, aku nak maen bowling or karoeke.. sumpah bez! haha faezah nie da merepek nieyh.. aku bukan ape, time exam takdi, aku siap awal.. then tidow .. haha aku memang da agak dah soalan tu yang keluar.. so, dengan senang hati aku jawab soalan takdi.. tapi cikgu takdi, subjek fizik memang da takdew harapan nak A.. hurm.. lagi 1 subjek aku kecundang... ok la... nk out la.. bye syg.. ily!

0 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.