feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Wednesday, May 25, 2011
waaahh... akhirnye... school break coming..!

asslamualaikum...hai guys.. nok nepik ase hari nie.. sebab exam da over!! yeayh! meh nok cite seket.. hari nie kan exam SIVIK jer.. so, memang tak penting pom.. ade cikgu tu terkejut dengar yang kami kene exam sivik.. tapi.. ade la sorang nieyh, ramai ar jgk budak kelas aku tengah sesedap rase mengulit kekoyaan dalam kelas, dengan mate terpejam and kepale atas meja, tibe-tibe ade org datang then kejutkan kami semue dengan care yang tersendiri.. macam ketuk kepale dengan kertas, ketuk kt tangan orang.. dan macam-macam agy... yang malunyer, aku la yang first kene.. mak oi.. malu gilax... pahtu aku nak kejutkan twins aku kat sebelah, tapi takut sebab dye ade da kat depan aku... haish.. sabor jela.. masing-masing memang agak berbengkak la.. aku sampai da tak boleh nak tidor lagi.. jdi aku ambil keputusan dengan maen passing-passing kertas nge twins.. maen gile-gile ngan dye.. haha cikgu xkesah pom.. cikgu pom tengok jer kat belakang.. lagipom exam yang very easy.. juz tembak ape yang patut tembak..  haha skung, exam da tamat, so, dengan rasminye cuti sekolah sudah bermule..! esok aku da start ponteng.. haish.. haha aku tahun nie banyak sungguh ponteng, slow ade surat notis dari sekolah.. memang dasyat! tapi xpe.. my mom tahu... jgn jelez.. haha  ok la.. nk out la.. sory xdapat nk pos panjang-panjang.. hujan.. time to sleep... hehe bye syg..


0 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.