feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Monday, May 30, 2011
superb dasyat!!

assalamualaikum... hari nie guys.. memang dasayt bagi aku! hari nie dari pagi aku busy tlg aku mengemas
rumah.. sebab rumah aku ade buat renovation sikit kat belakang, jadi, secara konklusinyer, rumah nie berhabuk.. so, aku decide nak tolong mak aku.. aku sapu rumah, mop rumah, cuci kat luar.. cewaahh.. rajin nye kau faezah.. boleh dah buat menantu nieyh.. haha *pipi merah.. malu... haha * pastu dengan sedehnye, mama aku lak tak gasi pegi pantai..! kesian kat nany and evy ku cyg.. tak dapat pergi pantai.. pastu petang takdi, aku pegi jalan2 dengan evy, memang jauh la kami berjalan.. sampai habis air yang kami beli.. pahtu, kami jalan2, on the way nak balik, ade sekor lebah yang sesat datang kat kite orang.. kite orang ape lagi.. menjerit dan berlari.. pastu, lebah tu kejar kite orang, kite orang pom, lari dengan lajunyer.. lau masuk 200meter ni, confirm menang.. then, akhirnye, kami berjaye lepaskan diri.. pastu, da penat berlari, kami berjalan lak.. pastu stop kat sesuatu tempat, yang juz 5 langkah dari rumah aku, kite orang posing la sikit.. pastu tgh syok posing, dgr nyalakan anjing, aku tgk evy, evy tgk aku, kami pom pusing blakang, tup-tup, anjing tengok kat kite orang.. aku cakap kat evy, JANGAN LARI.. tapi evy tu degil sangat, dye LARI. aku pom lari la! haha aku lari sambil menjerit, budak2 yg maen depan umah aku, sume lari.. smbil menjerit.. sebab anjing tu kejar kami!! aku ase macam nak tercabut jantung.. dah la ramai orang tengok.. memang malu sangat!! hadoi.. lepas nie da tak akan berhenti kat situ.. gare-gare berhenti, kene kejar dengan anjing.. memang sial.. haha memang dasyat... ok la.. sini je nk cerite.. lepas nie aku update lagi.. bye.. ilysm!

0 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.