feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Wednesday, June 01, 2011
the hepy ending of may.. :)


Asslamualaikum.... hai korang.. hidup ni kadang-kadang indah, kadang-kadang pahit kan?? Tapi bagi aku, 31.05.2011 adalah saat yang paling syooookkk... haha layan habis! Tetapi semue ni tanpe dirancang.. nie berlaku secare kebetulan..  tak faham? Meh nak cite.. pada hari berkenaan.. dalam pukul 11 pagi, kawan aku, evy, hantar text, bagitau yang dye nak pegi Terengganu.. memang mase tu aku langsung tak terfikir yang mak dye tak boley pergi sebab jage budak-budak kat rumah.. evy pom cakap, suruh teman dye jalan-jalan kat Terengganu.. sebab asalnya, dye kene teman abang dye ade hal sikit, tapi dye nak ikut dan takut nak jalan sesorang.. kebetulan time tu, aku duk rumah sorang-sorang.. so, dye pom ajak, kebetulan time tu tengah chatting nge emi.. lepastu, aku pom terus ambik telefon rumah, call my parent.. and ALHAMDULILLAH.. aku dapat pergi! Yahoo..! aku pom cakap kat emi yang aku da nk pergi berdandan sebab da nak pergi da.. smpai  x sempat nak tengok emi balas ape.. haha betape excited nyer nak g Terengganu.. yeayh,, erm pastu, aku pom simpan laptop, kemas-kemas rumah sikit, then, pergi siap-siap, kemudian pergi rumah evy.. yang nakalnye, aku pergi amek duit aku kat dalam tabung.. haha sebab aku taka de duit and tak mintak dengan my parent takdi.. tapi korang jangan ingt aku curi, my mom yang suruh tau! Haha then  aku pom ambik la.. tak banyak pom.. boleh la lepas wat makan.. pastu dalam pukul 12.30, aku pom bertolak pergi ke Terengganu.. sepanjang perjalanan dalam kereta, macam-macam yg kite orang bualkan.. so, dlm 2 jam lepas tu, kami sampai.. pastu abg evy hantar kite orang pergi ke TTC... ade ekspo barangan branded.. murah-murah la jugak.. aku berkenan jam kat situ.. tapi, entah la.. haha pastu tibe-tibe ade sorang ni, dating kat aku,, ‘hai faezah..’ aku eh, ni fifi.. aku pom dengan malu-malu nyer jawab, ‘hai.. ‘ kejut mase tu..haha lau fifi ade, emi mesti ade, then Nampak kak rah lak, aku pom bersalam dengan kak, pastu aku namapak emi duk belakang tiang, aku pom sound, ‘doh gane nusuk(nyorok) belakang tiang?’ kak  rah jawab ‘dop tahu la dye tu..’ emi pom datang la.. haha tau pom malu.. then  kami pom jejalan.. pastu, aku tanye ar emi, kat ne makanan sedap antare mydin dengan giant.. lau boley nak makan claypot.. emi kate kat mydin.. so, kami semue jalan same-same.. pastu lepas order makanan, aku malu lak nk makan,, koz aku nge evy jer yang nak makan.. dye orang tak makan sebab baru je lepas pergi kenduri.. jadi kenyang.. so, dye orang je la teman kami makan.. haha aku sebenornye excited eyh nk jejak kan kaki aku buat pertame kali di mydin and giant at Terengganu uh..haha pastu bile sudah makan, and nak msuk dalam mydin, abang evy pom smpai.. mule-mule kami semue jalan0jalan dulu kat dalam uh.. pastu abang evy lapar, evy pom teman abang dye makan, and aku pom jalan la dengan kak rah and emi.. fifi da pergi jumpe kawan dye..kite orang kene tunggu abg evy n evy sbb kite orang da plan nk g berkaroke.. haha weiyh2. Bez2..wink wink.. 10 lagu kami nyanyi.. emi malu2.. suare aku sumbang.. haha evy lak sumbang gop.. haha abg evy nyanyi jer.. kak rah pom malu nak nyanyi.. lau fifi, haha dye lagi ar sedap nak nyanyi.. suare dye sedap.. dye nak duet nge aku, tapi emi nak.. haha se agy, aku pom x reti mane lagu tu.. haha xpe.. reda jer.. haha bez2.. so, lepas pade tu, kami pergi Dataran Syahbandar.. pahtu, kami round-round kat situ.. jumpe dengan ayie and badrul.. kawan aku tuh.. haha kami jalan-jalan.. then balik.. haha hepy ending... pastu balik umah, kaki aku bengkak.. haha xtau nape.. xpela.. bengkak ni boleh hilang, tapi kenangan tu? Takkan hilang sampai bile-bile.. ok.. nak out dulu ok.. ade hal babe.. salam..
kak arah.. :)

fifi.. :)

emi.. :)

evy.. :)
sape?? haha


0 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.