feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Thursday, June 09, 2011
cinta muka buku.. aww aww..

*title tu tak ade kaitan sama sekali..
asslamualaikum... hai sayang2 ku.. dah lame sakan aku tak update blog aku.. aku sibuk and ditambah dengan secukup rase dengan perangai kemalasan semula jadi nieyh.. haha guys, datang ambik aku boleh tak esok..? aku nak pergi MM la weiyh.. tapi.. banyak masalah pulak sekarang.. hadoi.. tolong la.. aku nak pergi la.. nak tengok wayang.. nak maen bowling.. hadoi.. kempunan la aku macam nie.. dah la 21,22, and 23 nanti aku kene pergi terengganu.. ade pameran sem.. pergi dengan my twins.. tak sabar ase.. tapi yang malaznye, aku kene expert la sal pameran aku tuh.. tapi sayang, aku tak pernah tau pom ape semue tu.. haha lau nak tau aku wat paeran aku, datangla ke TTC di terenggani pade 21,22,23 JUN 2011.. aku SEM Sejarah..  ok la.. da malaz la nak menaip.. haha lagipom aku ade keje la sayunk.. jadi bibik sebentar.. haha nk kemas-kemas rumah lark.. rumah bersepah gile.. haha kbhai.. muahx!



0 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.