feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Sunday, June 12, 2011
dah berkilo habuk nieyh...

asslamualaikum... hye korang!haha lame dah tak update blog hubby tersayang aku nieyh.. hari nie, aku buat cuti sendiri.. haha korang sume dah maklum kan, semalam bola LIGA FA FINAL antare KELANTAN vs TERENGGANU..  and terengaanu meraih juare dengan mengalahkan kelantan 2-1.. haha hebat x?? haha semalam tu, cume nasib jer.. haha nasib pemain kelantan golkan sendiri dan bagi mate untuk terengganu.. waahhh.. baek hati nye dye.. haha  jadi, sepatutnyer hari nie, cuti umum.. tapi MB tak umum pom.. jadi kene lah sekolah macam biase.. tapi, aku nie, terlampau happy, aku buat cuti sndiri untuk aku..  haha faezah nie memang nakal kan.. haha so sekarang, aku tengah duk bosan-bosan kat rumah.. tak sabar eyh nak pergi terengganu next week!! haha nak ajak my sys klua dating la..haha * tu pom kalau cikgu lepas..* haha ok la .. sory yup.. post pendek... chau..!

*maaf.. pic ni udoh..

*time lepak kat MM..

0 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.