feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Sunday, July 03, 2011
janji ditunaikan..

assalamualaikum guys... waa... da berhabuk gile fb aku nie... hadoi... haha lame gile tak update kan kawan? sebab dan musabab nye aku malas (yg ni of cause), yang kedue ialah. aku agak sibuk la semenjak menjak nie.. 30.06.2011, hari tu hari khamis. so dengan termaklum nye sekolah aku ade temu mesra guru kelas bersame ibu bapa. dan dengan itu juga dimaklumkan yang budak form4 ade HANDS ON activity.. hands on ni berkaitan dengan subjek fizik.. memang betul2 enjoy sakan babe.. haha  macam nie, pagi tu dalam pukul 7 lebeh selepas bacaan yaasin, kelas kite orang kene pergi ke padang sebab mase PJK. so, kite org pergi la maen bola... yg aku terkejut, chipsmore pom ade kat padang jugak! oh mai gee..... malu babe... dye tengok ar aku duk tergedik-gedik maen bola.. haha tapi papew pom.. i'll be myself... no acting..  yeayh.. then lepas tu, kite orang pergi lepak kat dewan mercu jap, then pergi rehat.. memang banyak kali terserempak nge chipsmore mse tu.. malu pom ade jugak.. sebab si syeera pergi panggil2 aje dye.. weiyh.., malu seyh.. -,- haha then lepas lepak lepak kat kantin, kami pom bergerak ramai-ramai ke foyer. then kami have fun di sane.. kami maen game.. mule2 cikgu buat game membina planta minyak menggunakan straw.. reka cipta ini diberi markah berdasarkan aspek kestabilan.. makin banyak binaan itu dapat menampung beban, makin banyak markah yang dapat.. and untuk kelas kami, kelas kami dapat menampung 7 botol air mineral.. wah.. hebat la jugak... lepas maen game tu, kite orang kene tiup baloon.. dalam 18 baloon.. aku tiup jgk.. tapi bukan aku yang ikat.. haha orang laen yang tlng ikatkan.. manje kan? haha tak kesah pom.. pastu dengan hasil itu, kami kene bina bangunan yang paling stabil and tinggi menggunakan balloon. tapi! bukan sekadar bina je, cikgu akan tanye beberape soalan fizik. then lau kite salah jawab, satu per satu belon kami akan diletupkan.. cewah.. vocab aku.. haha  dan sekali lagi, nasib kami tak baik, ballon kami pecah 2.. so tinggal lagi.. erm jap2.. 18 tolak 2.. erm.. tinggal.. lagi 16.. kan2?? haha maaf ye.. matematik aku weak..  dan final result.. kami tak menang.. tak mengape.. mungkin sekarang tiade rezeki.. lepas nie, insayaallah ade rezeki... :) 01.07.2011, aku pergi lepak kat melake with family... happy gile sakan.. kami pergi maen bowling.. haha bez2.. ok la.. da malas nak taip.. haha maaf k...  k.. chau lu..! bye!











0 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.