feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Wednesday, July 20, 2011
pain heart..

assalamualaikum......!!!!!!!!
waahhh.. dah lame menggila kan aku trak update blog aku.. sehinggakan blog aku dah berhabuk kan?? fuhh fuhh! tiup siket habuk-habuk tu semue.. maaf la mr.blog, aku tak de mase nak make over kau sekali lagi.. insyaAllah, suatu hari nanti, aku akan tukarkan image kau wahai mr.blog. hehe aku hari ni update blog aku, sebab ade seorang insan yang dah beberape kali mintak aku updatekan.. haha nak tau siape?? haha dye tu awek salah seorang daripada best friend aku.. malah, dye pom best friend aku.. aku sayang die orang babe.. jangan curi dari aku tau! sekarang, aku nak cerita sal kisah aku.. aku tak tahu ape motif dye padam.. tak faham? meh sini aku nak cerita..

tersebutlah kesaahhh...cerriiittee dongeeeng... haha ok2.. aku cerite.. aku pernah update pasal dye dalam blog aku.. aku bagi dye gelaran mr.chipsmore... yeayh, aku mule 'kenang' kat dye tahun lepas lagi.. aku cume minat dye sebab dye tu ade something cam yang menarik perhatian aku.. aku sendiri tak tahu ape yang something tu.. aku pernah bagi dye cadbury mase awal tahun nie.. aku bagi sebab saje2 jer nak bagi.. bukan nye nak suh jadi pakwe.. so, sekarang, aku selalu balik lewat, aku ade latihan choir.. jadi aku dari pagi sampai petang dalam pkul 6 lebeh aku ade kat sekolah.. jadi untuk mengisi mase lapang aku, aku pom naek la kat kelas dye, aku pergi kat tempat dye, aku tulis atas meje dye "good luck from cadbury" , tetapi, korang tau tak ape yang dye buat sampai aku terase?? dye padam ape yang aku tulis.. tapi kenape dye padam?? aku juz nak kawan dengan dye.. aku tak nak lebeh dari itu.. tapi dye yang fikir bukan2..  so, sekarang memang dye buat hati aku sedih.. terase sangat.. hurm.,. dan sekarang, aku nak lupekan dye.. aku pom tak pernah cakap, tak pernah bergayut, tak pernah kapel.. so, senang je aku nak buang dye dari hidup aku.. k ar.. nk chau.. ade keje, assalamualaikum... :)

0 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.