feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Wednesday, August 03, 2011
ceritera di kedai kopi..:)


 
Assalamualaikum… hai sayang semua… maaf ye lame gile tak update… fisrt sekali, SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK.. semoga bulan dengan penuh keberkatan ini dapat  berkat daripadaNya.. better late than never kan.. :) korang, nak tau tak, sekarang, aku dalam perasaan yang tidak menentu.. aku tak tahu sama ade aku ni hidup bahagia ataupun sengsara.. swear aku tak tahu..sekarang, setiap malam aku ditemani dengan air mata aku.. tapi aku tak nak macam nie.. malam2, my boyfie and my boy by my side, wiping all my tears down.. daripada hari khamis lagi aku dalam keadaan macam nie.. taka de someone yang faham.. tapi takpe, aku faham… aku tau, kalau aku luah, taka de sape yang akan support.. aku da serik kene macam itu.. so, better aku pendam.. tapi bile makin lame aku makin pendam, hati aku da meletup tahap pendam dye.. hurm..  tahun nie, maknenyer da tahun ketiga aku dengan boyfie aku sambut bulan ramadhan and syawal same-same.. saye sayang awak ketat-ketat.. terima kasih sebab jaga saya selama ni.. terima kasih sebab ade di sisi saye apabila saya perlukan awak.. terima kasih kerana bagi kat say BOY.. saye suke sangat! Terima kasih tau! Untuk kamu semua, selamat berpuasa k.. maafkan saya sekiranya saya ade buat korang semue tersinggung and seumpama dengannya.. saye nak mulakan hidup baru.. nak berjaya dalam hidup.. saya nak banggakan orang di sekeliling saya.. encik boyfie saya, saya janji, saya akan support awak! Saya akan selalu ade di sisi awak.. saya ada untuk awak…  oh sebelum terlupa, hari tu, saya pergi ke kuala terengganu. Saya pergi sane sebab saye ade pertandingan choir peringkat negeri.. semua peserta kene pakai kemeja putih lengan panjang, kain hitam, vest, and tali leher.. baju kemeja tu, aku pinjam yang encik boyfie saya, kakak die hantar hari jumaat tu.. kain pulak, aku bedal yang mak aku.. haha vest, aku pinjam yang hazim.. and tie, ehem… aku pinjam yang… mr.chipsmore.. ngee…~~J haha and baju tu aku dah suruh da dye iron awl2.. haha jahat kan? Awek yang pemalas.. haha tak kesah.. and time pertandingan, dye pergi tengok.. siyez time tu memang aku vervous gile2..! then dye bg semangat kat aku.. wow.. suke suke.. dah la sebelum comp tu aku tak makan pom.. dari tengah hari tak makan.. memang kene marah ar.. tapi orang tua-tua cakap, lau marah tandanya sayang.. so.. saya pom sayang awak tau! hehe ok la.. da penat nak taip.. sebab sekarang tengah tension nieyh.. huahua.. ok salam...










0 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.