feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Saturday, August 20, 2011
bila si gadis petah berbicara




Assalamualaikum.. pom pom...! mintak diberi laluan kepada tuan puteri untuk berucap.. hahaha aku perasan je kan? Haha i’m not a princess, but i’m and ordinary girl that makes so much mistakes in this world full of obstacle.. cewaahh... ayat aku.. broken grammar kowt.. haha okay, hari ni aku and family berbuka dekat Secret Recipie di Mesra Mall.. haha macam la kat kemaman ni taka de kan? Padahal dekat kemaman nie dekat gile je SR nan rumah aku.. tapi family aku saje nak pergi makan kat sane sebab nak shopping raye sikit untuk adik-adik aku.. yang aku punyer, aku  Cuma borong dekat sini jer.. sebab aku ni pelik sikit.. and agak cerewet bab mengebab memilih pakaian and seumpama dengannye.  Sekarang aku da hampir complete pakaian raya aku.. just ade beberape perkare yg belum lengkap, such as my shirt, my sandal and my shawl.. tu jer lagi.. baju kurung da ada.. korang, guess what tema family aku ape tahun ni.. tahun ni kami warna GREEN.. haha aku yang nak warna tu.. my mom mule-mule nak warna purple, tapi aku tak nak.. and aku menyesal sebab tak ikut cakap mak aku, sebab tahun ni Mr.Boyfie aku warna purple.. OMG.. tapi takpe.. aku memang ada jugak baju kurung warna purple, tapi tu la, bukan untuk dipakai pada hari raya pertama.. erm.. takpela awak, tak de rezeki kan? Haha erm. Aku kalau boley nak cari cardigan yang pendek tu.. and aku nak belajar cara untuk belitkan kepala aku dengan pashmina.. siot.. payah tu! Haha mak aku ckp aku macam anak sepuluh pkai tudung pashmina.. haha sebab nye aku pakai tak jadi la.. haha takpe takpe, raya nanti, mak aku mesti terkejut sbb tgk anak dye lawa nanti.. haha eh2.. aku ngah nak simpan duit la kawan2.. aku nk simpan sebab aku nak pergi lawatan.. haha aku ni memang kaki jalan2 kan? Haha asal ade je lawatan, mesti name aku ade.. tak kira la pergi mane.. kali nie, aku nak pergi lawatan ke PULAU LANGKAWI again! Haha bukan ape, tahun lepas da pergi.. tapi tahun lepas tak best pergi lawatan, sebab .. sebab... err.. ade la.. haha tapi kali ni, insyaAllah best pergi lawatan, sebab BFF aku ade sekali, evy.. mesti seronok... dah la kami pergi lame.. dalam 4 hari la jugak.. kami akan pergi ke PADANG BESAR.. yes! Boleh shopping! Lebih2 lagi teddy bear.. aku memang fanatic gila dengan teddy bear.. haha nak buat cam ne.. dah semula jadi camni.. aku pergi lawatan betul2 lepas FINAL EXAM.. haha memang betul2 melepaskan tekanan kan? Erm.. sekarang ni pom, raya da nak dekat.. just tinggal beberapa hari lagi.. sedih pulak rasenye nk tinggalkan bulan Ramadhan.. tahun ni aku tak tahu nak pergi beraye kat mane.. sebab aku da tak ada datuk dan nenek.. mereka semua telah pergi mengadap ILAHI.. ok lah.. dah penat la nak taip.. haha aku chau dulu... salam.




1 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.