feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Sunday, August 21, 2011
oh tak naakkk!



assalamualaikum... hye guys... bace tak title post kali ni... aku memang tak nak pom... bukan ape, ade something just macam gatal naek bertapa kat atas muke aku.. dekat je dengan bibir aku.. maaa..! tak naaakkk!!! dah la pedih.. dah la nampak jelas dan nyata.. malu la jugak... esok my mom nak belikan ubat.. tapi i think better jumpa doctor an? tapi.. entah la.. tengok la dahulu cam mane..  sekarang, aku nak fokus untuk final exam yang bakal tiba nie.. aku tak nak dapat result truk.. nanti malu...err... biase lah.. aku kan tak ada hidung.. hehehe tapi sepanjang sibuk pom, aku tetap boleh on9.. haha ye, aku memang cuba buat lawak.. tapi tak menjadi.. #malu la jugak..   k la.. da penat.. out dulu.. bye bye ;D

0 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.