feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Tuesday, August 23, 2011
ponteng...



okay.. hari nie aku ponteng sekolah lagi.. tapi, kali ni aku ponteng ade sebab tau! sebab nye aku hari ni tak berapa sihat.. ingat tak post yang sebelum ni yang aku cakap ade something naek kat mulut kan? so, petang semalam aku pergi la klinik dengan my mom.. pahtu doctor cakap, yang aku nie kene penyakit ape entah, tak pandai nak sebut sebab kite bukan budak bio.. haha then doktor cakap, yang aku kene jangkitan kuman, tapi ni susah nak berjangkit.. kalau berjangkit pom, berjangkit melalui perkongsian makanan and minuman... then sakit aku nie, dye ade effect dye dekt tekak aku.. so, tekak aku akan rase bengkak and sakit.. then doctor bagi ubat antivirus (kene makan samapai habis) , ubat sapu kat mulut nie. and seumpama dengannye.. so, balik tu, aku berbuke dengan sejenis kuih yang diperbuat drpd telur.. my mom and cousin da cakap, tak payah makan la kuih tu, tapi aku makan jugak, last2, time sahur, tmpat sakit aku tu, terase sakit yang teramat sangat.. ia berdenyut nyut.. memang sakit.. then my mom cakap, tak payah pergi sekolah la  hari nie.. so, aku tak pergi.. haha aku ni monteng sekolah aje tahun ni.. haha nasib... ok la.. chau.. bye

1 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.