feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Friday, August 26, 2011
#mood raya



assalamualaikum... hye hye hye... eh2, eid is just around the corner right? dah tak sabar la nak raya.. haha aku bukan ape, just nak cerita.. yang raye dah dekat kan? so sedar tak sedar, kite sume dah nak meninggalkan RAMADAHAN..

semalam kan, aku happy sangat.. sebab dapat jumpa ehem ehem semalam.. TAPI, malu pom ade jugak.. al-maklumlah, muke aku kan ade cop mohor.. haha ramai orang tegur.. sampai ade orang cakap yang aku kene tumbuk.. haha okay, semalam, aku jumpe dengan ehem-ehem, fifi, sham and syazwan.. asalnye nk jumpe dengan ehem-ehem jer, tapi yang lain tu menyibuk.. tapi ade sorang lagi, name fazri a.k.a ayie.. dye tak dtg pom join kite orang.. tak tahu kenapa dengan dye.. pelik bin ajaib.. mule-mule aku cakap dengan ehem-ehem jer.. tapi, dye org yg datang kacau line aku.. haish.. haha fifi lak sibuk tanye sal awek.. haha padahal awek da penuh list, tapi still nak cari..haha dah la dye wat bengong dye.. haha sham lak duk gedik cakap kl.. haha tapo musing kang baru tahu... dye tu bukan ape, dye baru kluar drpd ikbm.. kt dlm tu dye ckp kne ckp kl.. sbb tu ckp kl semacam jer.. haha dye tu selalu je kacau aku nge ehem-ehem dating.. jeles lah tu.. haha emi lak terus je marah2 kat sham.. haha sebab kacau kami date.. haha lame jugak duk lepak-lepak situ.. and, begitulah cerita aku and dye date semalam.. tapi mybe hari ahad ni nak berbuka sama2.. aww..! aww..! kite meet lagi.. suke suke.. haha.. ok la.. nk out.. nak kemas baju.. petang esok dah nak balik kampung! haha chau..

0 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.