feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Friday, September 02, 2011
memory..


assalamualaikum... hye hye hye..  sory lame tak update.. aku balik kampung.. haha maklum la.. beraya kan.. aku ade cerita sikit nak kongsi dengan korang.. ni cerita happy.. 

okay, hari kedue last kite berpuase.. aku pergi terengganu dengan cousin aku.. aku pergi dekat bandar dye, tak tahu name ape tempat tu.. kat situ aku shopping la jugak.. then, aku pergi ke TTC..  then aku berpakat dengan emi nak jumpe kat situ.. bukan ape pom, kebetulan emi keluar.. ajak la jumpe sekejap.. then, lepas tu, aku terkejut sebab nik pom ade duk sekali dengan dye.. terkejut aku! haha lame gile tak jumpe dye.. mak oi.. tinggi gile mamat tuh.. aku cakap jela sepatah due nan dye.. and then aku jalan dengan emi..  pastu, kami pom pulang.. pahtu petang tu aku dah janji dengan emi.. yang emi datang amek aku kat kuale berang.. emi tunggu aku kat stesen minyak dlm pkul 5.. cousin aku yang hantar kat situ.. dye sanggup datang dari terengganu ke kuala berang semate mate untuk ambik aku.. memang aku sayang gile dekat dye.. then, kami pom same same pergi amek kakak dye kat kedai mak dye.. aku berdebar gile sebab ayah and mak dye ade... tapi naseb baik parent dye duk kat dalam.. haha aku amek kakak dye dalam pukul 6.30 petang.. dahla kami tak buat tempahan papew pom.. haha last last kakak emi ikut pakwe dye, aku dengan emi.. aku dengan emi pergi kat giant, pergi belikan KFC.. kami bugkus, then makan kat tepi pantai.. tapi yang aku malunyer, kami buke puase time tengah beratur.. haha mujur kat situ dye ade bagi air.. tapi sayangnye air tu aku tak suke.. so, terpakse minum sedeguk, then selebihnye bagi kat emi.. :D 

okay, lepas pade kami makan makan kat tepi pantai, kami pergi amek kakak emi balik dekat mane entah. then dye orang hantar aku kat TER dekat sepupu aku..  then, lepas tu dye orang balik... and 3 minit lepas tu aku suh emi datang balik.. haha sebabnye aku sumbak gile.. then aku suh emi datang nak lawan bowling.. tapi malu nak mane berdue, sebab kawan cousin aku ramai kat situ.. then aku terus call nik, suh teman emi and aku maen bowling.. and dye cakap okay.. and emi pom pergi amek dye, and datang balik kat aku.. haha and kami pom lawan bowling... tak ku sangka, tak ku duga.. aku dapat no 1 tau! no 1 dari belakang! hahaha emi menang.. ni markah nye...

EMI = 109
NIK = 107
AEZ = ( rahsia )

haha maaf, takleh tayang markah aku, terlalu tinggi.. sebenarnye akuy saje nak bagi chance kat dye orang maen tu.. biarkan biarkan.. haha then lame tu, kami pom pulang ke rumah masing masing.. ni, beberapa keping gmbr sebagai kenangan..


emi with nik


me with emi



nik tengah pilih bola HIKMAH dye..


*emi tgh pilih bola, nik tengah tunggu kemenangan


***************************************************
okay, ni cerita hari raya pertama.. tak ade ape yang perlu diceritakan.. ni nak tayang gmbr je.. hope enjoy.. :D






0 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.