feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Saturday, March 03, 2012
just the way i am

aishiteru. ye. itu je yang aku boleh cakap sekarang ini. sumpah aku tak pernah rasa sakit, rindu, sayang, dengki macam ni. hanya Tuhan je yang tahu betapa peritnya apa yang aku rasa sekarang. aku cemburu. sakit hati. sangat. yang teramat sangat.  every night, i just know to cry cry and cry. for the whole night. hati aku sering disakiti. sape la insan yang akan betul2 jage perasaan aku nanti? 


bila orang yang kita perlukan tak ade di sisi kita, apa yang kita rasa? lonely? sakit? yeayh. memag sedih sangat. tapi bila orang tu perlukan kita, kita selalu je ade untuk dye. tapi tak mengapa, mungkin dye sibuk kan, dye pom perlukan masa untuk sendiri jugak. memahami. 


SAYANG. ape yg dimaksudkan dengan perkataan tu. sayang banyak maksud. sama ada kita menyayangi seseorang dengan ikhlas ataupun hanya sekadar sebut di bibir yang Tuhan dah cipta sempurna untuk kita. perkataan sayang juga boleh membuatkan someone menyimpan harapan yang tinggi untuk hidup bersama dengan si dia. perkataan tu jugak yang boleh membuatkan hidup seseorang tak tentu arah. hebat nya. sekali kita sayang seseorang, mengambil masa yang agak panjang untuk melupakan dye. 


lupa nak cerita, 2/3/2012, aku ikut konvoi fixie sempena Le Tour De Langkawi. bangun awal gila. haha semangat nya nak pergi. pergi kat sane dalam pukul 7.30. sejuk sangat. pergi kat padang astaka, pergi daftar, then tunggu jela arahan dye untuk berkumpul kat mane2. then, ade abang kat situ, arahkan kami semua pergi berkumpul dekat garisan penamat yang le tour tu leerrrr.. abang tu cakap, bawak elok2. ni bukan pertandingan, ni just fun ride. tapi, ade jugak excident kecil yang berlaku kat aku. haha sampai tercalar habis kat tangan aku. tak apa. tu pengalaman. dah la ride sambil hujan lebat yang teramat. memang basah gila laa.. haha seronok jugak walaupun tak ramai geng yang turun. tapi tak apa la penat kot.balik je dari ride, lepak2 kejap, then tidur. bangun pukul 2 gitu, keluar pergi bandar. and once again redah hujan. seronokkkk. haha 

btw, aku sayang dye,dye,dye and dye. rindu dye,dy,dye and dye. kbye.



meet my sis : kak mimie.




0 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.