feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Friday, March 16, 2012
birthday boy and birthday girl

- 14.03.2012 -
ni Amira Adila. happy birthday sayang. sweet 17. semoga panjang umur and dimurahkan rezeki. saya  sayang awak sangat sangat. semoga dapat 9A+ dalam SPM 2012 okay. sory sebab hadiah tu tak seberapa. papew pom, saya sayang awak. awak jangan lupa saya tau? thanx for being my wonderful and greatest friend ever. awk baik sangat. haha awak layan aje karenah saya. kalau gi karok, awk lah leader kami. haha  ilysm. 

- 16.03.2012 -
ni Mohd Izzuan. happy birthday honeyy. sweet 17. semoga panjang umur and dimurahkan rezeki. semoga cepat sedar untuk belajar, spm nk dekat da weiyh! haha semoga dapat 9A+ dalam SPM 2012. semoga dapat jumpe your MRS PERFECT. yang boleh jage mu, yang tak akan buat mu sakit hati lagi. aku syg mu weiyh. 5 tahun dah kite kawan. love our friendship. walaupun kite selalu ke gaduh. aku pggl kau dayus, kau panggil aku bohsia. haha hebat. ilysm.







0 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.