feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Friday, March 23, 2012
oh, wth ?




hye . manusia manusia. mudah aje berubah kan? sekelip mate je berubah. dengan hadirnya insan lain dalam hidup seseorang, dapat mengubah semuanya. nevermind. dye pom berhak bahagia.
oh hati ni, sakit sangat. dye layan karenah aku. aku manje. ye. aku tahu tu. sory sebab dah banyak menyusahkan hidup awak. she's yours. saye ni sape sangat. thats okay. i'm understand. tak payah la risau sal saya lagi. go with her. she deserve to get you than me. end of this story. =='



awak awak awak, saya nak 9A+ jugak macam kakak tu. hebat nye. nak straight A jugak macam kakak and abang tu. sumpah terharu tengok dye orang dapat result camtu. bangga pom ade jugak. walaupun aku tak ade kaitan dengan dye orang, tetapi tumpang gembira je. waahhh. insyaALLAH, tahun nie, aku akan buat yang terbaik untuk SPM 2012. nak buat my parent bangge dengan aku. cayalah faezah. :')






sayang? cinta? oh. melalui perkataan tu, its like magic. sometimes it can make us smile, sometimes it also can make us crying. 

Cinta bermaksud kesetiaan, ambil berat, jujur dan kebahagiaan tanpa sebarang kompromi. 

Bila pertama kali lelaki yang dicintainya dalam diam memberikan respon positif,misalnya menghubunginya melalui telefon,si gadis akan bersikap acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat,tetapi sebaik saja ganggang diletakkan,dia akan menjerit kesukaan dan tak sampai sepuluh minit,semua rakan-rakannya akan tahu berita tersebut. 

its miracle. its unique. its love. its lucky that i'm in love with you. <3






0 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.