feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Friday, March 30, 2012
friday .

hye hye hye. hari ni hari jumaat kan. srmalam hari khamis, 29/3/2012 birthday babyboy! haha luga ehh. act, birthday kawan AIZUDDIN SYARQAWI. sweet 17 boy. semoga panjang umur and dimurahkan rezeki. aku sayang mu geng. semoga berbahagia selalu. semoga dapat cari MRS. PERFECT. aku tak nak mu terluka lagi. mu kene katang. and ingat, ADDMATH mu mesti dapat A. hope mu dapat 9A+ dlm SPM 2012 nanti. me loves you. hadiah mu, tnggu aku kaye lu ahh. hehe


------------------------------------------------------------------------------------------

hey awak, bergurau pom ade care nye lah. jangan sampai nak menyusahkan orang. kesian kat orang tu. sampai kene buat kerja laen. haish. budak zaman sekarang, tak fikir dah perasaan orang. be matured please. kite dah besar. dah boleh fikir secara matang. agak-agak la sayang. petang tadi kan, aku pergi merempit. hehe dah la hujan, pahtu panas balik. agak tertekan jugak la poseng due. haha ayat gedik. maaf. saya syg awak. eh tersasull. hehe k, bye. ilysm.



0 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.