feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Friday, June 22, 2012



hye hye hye. lama nya tak update blog. lama aku menyepi. kecewa dengan orang sekeliling. terbelenggu dengan masalah yang satu per satu hadir tanpa mengenal erti jemu hadir dlm hidup aku. tapi apekan daye, Tuhan menguji hambanya untuk lebih mendekatkan diri dengan NYA. 

awak, ye awak. kenapa awak buat semua ni? memang semua salah la? awak je yang betul? semua nye awak yang baik. saya ni jahat la? okey, fine. cerita la lagi dekat orang. bagitahu satu dunia ye. tak apa. awak gak pernah cakap, karma will hit back. so, sekarang, karma sedang hit awk. nak tau kenapa? sebab apa yang awak cerita lain dengan apa yang terjadi. tak apalah. sekarang hanya mampu bersabar. maklumlah. awak boleh tengok orang lain menderita. awak happy di atas kebahagiaan orang lain.

 menyayangi seseorang adalah tanpa dipinta and meminta. dengan izin Allah, kita menyayangi seseorang dengan sepenuh hati dan penuh keikhlasan. terima dengan seadanya. jujur dan tidak pernah cuba untuk menipu. kerana sekali kita menipu, kita akan continuosly menipu. k. bai.



0 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.