feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Saturday, June 23, 2012
coretan hati.




hye hye hye. hari ni 23 Jun 2012. ouh. terasa sekejap aje mase berlalu. dah nak masuk penghujung bulan Jun. Julai dah makin menghampiri. Subhanallah. masa berlalu dengan begitu pantas. 



hurm. SPM dah semakin hampir, tapi semakin lama nak hampir dengan exam, semakin jauh aku tinggal buku. oh tidakkk. kenapa la tak sedar2 lagi. come on. wake up guys! ni la masanya nak tunjuk belang kita. aku nak buat parent aku bangga dengan aku. yeayh.

Bismillahirrahmanirrahim. Ya Allah, aku mohon pada MU, semoga Kau berkatilah ilmu yang kami pelajari, Kau berikanlah hidayah kepada kami, Kau berikanlah kejayaan kepada kami semua. hanya pada MU kami bermohon. sesungguhnya, Kau Maha Mengetahui. Amin.

* megamall kuantan






0 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.