feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Friday, November 16, 2012
takdir. rade dan pasrah.

hye. jap. nak lap air mata jap. awak. nak tahu. saya sedih sangat hari ni. setelah lama saya pendam, buat tak tahu, akhirnya, hari ni saya tak dapat tahan. semua yang aku pendam, aku dah luah segalanya dalam ni. perasaan rindu dekat keluarga, dekat kawan2. dekat si dia. makin lama makin menebal. makin rindu yg teramat sangat. tapi, apakan daya. aku hanya mampu doakan kebahagiaan mereka. 

aku.. arghh. tak tahu nak luah apa. perasaan terlalu sebak. yes. terlalu sebak. aku rasa macam aku dh nak naik gila. tak boleh nak terima keadaan sekarang. tpi, aku cuba. qada' dan qadar tu ada. Allah Maha Adil. aku tak salahkan sape2. aku salahkan aku sendiri. aku sendiri yang salah. mungkin aku tak pandai nk ambil hati mereka. ataupun mereka semua sibuk. takpe. lagipom, aku kne fikir positif. takboley nak fikir macam2. orang lain pom ade perasaan jugak. sory. tak dapat nak cakap papew.btw, sory wak bg pihak dye. saya mintak maaf. erm. esok la aku cite. bye. 


syida gedik. miss her. 


0 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.