feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Sunday, November 11, 2012
we're together. forever.


ouh. hye. tgk tak. cinta berjauhan? oh. ya. sometimes, cinta berjauhan ni unik. tapi, kadang-kadang, menyeksakan. yela. buah hati duk jauh daripada kita. tak ada depan mata. bila kita rindu, bukannya dapat jumpe selalu. it's take time. tpi, hadapi dgn sabar. cuba hadapi dengan hati yang tabah. 

cinta jarak jauh tak semestinya harus curang. k. i repeat. curang. satu patah perkataan yang banyak mksud yang tersembunyi di sebalik satu patah itu. banyak alasan dan sebab yang boleh menyebabkan seseorang tiu curang. jadi, untuk elak daripada curang itu berlaku, setiap pasangan harus cuba untuk jadi yang sempurna. tak semestinya utk jadi yg sempurna perlu bagi hadiah yang mahal2. utk jdi yg sempurna, selalu berada di sisi si dia tak kira apa jua keadaan sekalipun. cuba untuk memahami isi hatinya. insyaAllah. hubungan akan kekal.

kalau anda pernah dikecewakan, jgn bimbang, bangun dan senyum untuk mereka yang masih ada untuk kita. ingat, setiap perkara yang berlaku ade hikmah di sebalik semua itu. terima Qada' dan Qadar Allah. and ingat, karma will hit him/her back. 

for me, saya bersyukur kerana si dia sering berada di sisi saya. tak kira apa jua keadaan nya. sebab, dye sudi terima saya seadanya. dye tak suruh pom sye diet, tpi, sye tetap nak diet. haha. bukan ape, sya cuba untuk jadi yang terbaik untuk dye. yeayh. sebab dah lama kami kenal. hampir 4 tahun. semalam, 10.11.2012. genap kami kenal for 3 and a half year. wow. haha. saya pom tak pernah fikir yang kita akan sampai tahap ni. sebab awak la lelaki yang pertama dan terakhir dlm hidup saya. me love you. :*





0 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.