feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Thursday, November 08, 2012
detik detik waktu yang terus berjalan.

hye awak. 4 hari sudah berlalu. insyaAllah, 4A dah ade buat kami semua. so, sekarang, tinggal hanyalah 5 subject lagi. doakan kami semua k. terimakasih. ni nak luah sikit perasaan i dalam ni. i dah terlalu lama pendam. rase macam dah nak meletop dh. nasib baik ade abg emi. haha. maseh selalu ade di sisi.
pada hari seminar bi. 30.10.2012. tarikh ni. okey. sebak. nak tahu kenapa? sebabnya, tarikh tu, kami semua have fun. aik? kami? sape? k. geng lama yang dinamakan A.N.T.S. funny right? yela. name geng ni wujud time zaman jahiliah dulu. time form2. haha. k. mula-mula. kami semua tak sedar pom. act, teacher suruh buat group. dalam 6 orang satu group.pahtu duk pegi sane pegi sini. then, terjadilah satu kumpulan yang terdiri daripada kami semua. tak cukup lagi 2 orang. tapi, takpe. 6 org pom dah buat aku happy. ya. happy. then satu hari suntuk bersama. rehat pom bersama. k. suke gileeeee. then, aku conteng baju tierah dan juga baju anis jer. haha. kenangan woi. hari tu hari last pakai t-shirt unit. so, tak rugi nye. haha.

31.10.2012. hari ni hari susun meja. untuk peperangan kami semua. haha. pengalaman. best. 
******NEXT DAY*******
last 1.11.2012. satu tarikh yang buatkan aku mengalirkan air mata tanpa henti. well. takkan tak tahu. hari tu hari majlis restu TePCES. sememangnya menangis. rabokkk. haha oke. dah. pagi tu datang sekolah macam biasa. baca yaasin, solat dhuha, then solat hajat. macam biasa la aku buat dengan kawan-kawan kat sekolah.  then. study dulu sampai la rehat. act, aku tak study pom. haha. aku duk berbual dengan syida. yela. dye cerita pasal dye, aku cerita pasal aku. perkara biasa perempuan akan buat bila berjumpa. hehe. then, rehat awal. lepas rehat, berkumpul di dewan mercu. k. siap sedia dengan tisu masing-masing. sudah maklum hari tu dan pada masa itu akan menangis beramai-ramai. form 5 and form 6 dan juga barisan guru semua ade kat situ.then, tiba lah mase untuk muhasabah diri. nk kena basuh sikit otak ni. nak exam dah. kene sedar sikit. hehe. then, cikgu ade la tunjuk first vidoe ni, k. ingat tak sedih. tahan lagi ni. wat selamber aje bace tu. then, makin lama tengok and hayati, makin sebak. makin sedih. then, kami semua pom banjir. video tu kisah pengorbanan seorang ayah yang sangat hebat. then lepas pade tu, satu per satu video cikgu tunjuk, then, sorang demi seorang pergi bersalaman dengan cikgu. mintak restu. moment mintak maaf dgn cikgu tak sedih sangat. tapi bila moment mintak maaf dengan kawan. haa. time tu memang tak boleh nak tahan. tak kira lelaki atau perempuan, kami semua sebak. banyak nye salah dengan kawan.tapi memang semua orang tak pernah lari dari melakukan kesalahan kan. k. mintak maaf, mintak restu, bagi sokongan. time ni memang saya rasa happy. sangat happy. bila cakap dengan member, mesti mate berair. aku xley tahan bila abg mer (merza) mintak maaf. haha. ntah kenapa. sebak semcam je. ye panggil aku kawan dye yg paling lama. k. aku syg mu geng! haha. *blushing* then sebelum balik, pergi kat pondok tempat aku selalu bergosip dengan adik-adik form4 aku, ewayu, yien, and nieda. k. kak rindu. lepas ni, dah susah nak gosip macam tu lagiii. k. mesti rinduuuuuuu. tapi xpe, kalau nak jumpe, just bagitahu. insyaAllah kak pegi. pada hari tu, balik rumah dengan sneyuman dan mata yang bengkak. haha. lol.



okey. sekeping gambar dapat bagi beribu kenangan. 

******5.11.2012******

oke, tarikh tu, tarikh keramat. tarikh permulaan segalanya. sumpah nervous gile time tu. bangun pagi, siap awal pergi sekolah. ayah aku hantar hari tul dye masuk kerja hari tu pukul 11 pagi, just semata-mata nak bagi semangat kay aku. ni sayang abah sangat, pagi tu sebelum pergi sekolah,salam dengan umi. umi bagi kata-kata semangat, k, sebak. pagi tu, sebelum exam ade bacaan yaasin. 
lepas bacaan yaasin, tunggu mase utk msuk dewan. bila salah seorang pengawas peperiksaan datang untuk jemput kami semua masuk ke dewan, k, mate cari ayah. pergi kat abah belakang dewan terbuka. salam. cium pipi kanan kiri. bagi semangat dekat puteri sulongnya. terimakasih abah. :')
begitulah keadaan time tu. sampai la hari ni. okey. alhamdulillah. semua dapat ajwab even soalan macam ntah pape je. haha. ayat umi, bukan namanya periksa kalu dok susoh. doh ye aahh. saloh ayong gok, sebab tak prepare awal-awal.hehe 

oke. mate dah mengantuk. tangan dah letih. sampai sini je. terimakasih sudi membaca.  







0 loner (s)
OLD | NEW
Template by NFS. Background by NFS and icons by NFS.